آموزش سئو

10مارس - توسط 12mory - 0 - در آموزش با زیرنویس فارسی

 

آموزش سئو

خرید آنلاین(دانلود محصول)

 

قیمت :47 هزار تومان

این آموزش مخصوص یک نفر هست استفاده برای دیگران ، و انتشار رایگان و یا فروش این محصول غیر قانونی بوده و ما رضایت نداریم.

کم و کاستی ترجمه و اگر غلط املایی در ترجمه بود لطفا حلال کنید با تشکر

این پکیچ شامل 5 آموزش سئو شرکت لیندا با بیش از 12 ساعت فیلم آموزشی هست که توسط تیم ما زیرنویس فارسی شده است.سئو ویدئو ها ،لینک بیلدینگ ، بالا آوردن کلمه ای خاص در گوگل ،تحلیل کلمات کلیدی ، آنالیز وب سایت ، اصول سئو و..

این بسته آموزشی شامل 5 دوره آموزشی سئو و بیش از 12 ساعت فیلم است . شما می توانید از طریق صفحه اطلاعات مدرسان ، با مدرسان این دوره ها آشنا بشید .

دانلود نمونه فیلم برای تست:

http://s5.picofile.com/file/8149753526/file.rar.html

اطلاعات کامل آموزش ها در زیر:

1. مبانی سئو (SEO Fundamentals )

در این دوره دیوید بوث (David Booth) چیستی بهینه سازی موتور جستجو (سئو یا SEO یا Search Engine Optimization) و چگونگی استفاده از آن برای افزایش نمایش‌ یافتن سایت در نتایج جستجو و جذب ترافیک مناسب صفحه را توضیح می‌دهد. با تماشای این دوره شما یاد می‌گیرید که نتایج صفحه را بخوانید و رنکینگ (رتبه در نتایج جستجو) را پیدا کنید و تاثیر گذاری رنکینگ بر کسب و کار‌های بزرگ و کوچک را مشاهده نمایید. سپس به پیاده سازی استراتژی‌های ابتدایی بهینه سازی مانند تحقیق کلیدواژه، لینک‌های داخلی، بهینه سازی محتوا و صفحات و ارزیابی پیشرفت در استراتژی بلند مدت سئو می‌پردازیم. در این دوره همچنین به تاثیر سئو بر تجارت الکترونیک، جستجوی بومی و مخاطبین بین المللی پرداخته شده است. مباحث موجود عبارتند از: • سئو چیست؟ • درک چگونگی ایندکس شدن (فهرست شدن) محتوا در موتور جستجو • تحقیق بر کلیدواژه‌ها • کاربرده ابزارهای سئو • بهینه سازی کد و ساختمان سایت • ساختن لینک‌ها برای محتوا • بهینه سازی مولفه‌های غیر متنی برای صفحات وب • تحلیل کیفیت محتوا • تعریف کردن مخاطبین، مباحث، جوانب و سبک • تبلیغ محتوا با شبکه‌های اجتماعی • ارزیابی تاثیرگذاری سئو • پیاده سازی Google+ Local • ساخت لینک برای مخاطبین بین المللی . بهینه سازی سایت‌های تجارت الکترونیک برای جستجو


سرفصل های این آموزش :

Introduction

معرفی دوره

1.خوش آمدگویی 

2.استفاده از دفترچه راهنما
Overview of Search Engine Optimization

بررسی بهینه سازی موتورهای جستجو

1.بهینه سازی یا سئو چیست ؟

2.بررسی یک صفحه از نتایج موتورهای جستجو

3.چگونه سئو روی کسب و کار شما تاثیر میگذارد

4.تنظیمات مورد انتظار در سئو
Keywords The Foundation of SEO

کلمات کلیدی

1.چرا شما نیاز به یک برنامه برای کلید واژه دارید؟

2.چگونگی جستجوی کلیدواژه ها

3.ابزارهایی که به شما در تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی کمک میکنند

4.درک ویژگی های کلید واژه

5.درک نحوه توزیع کلیدواژه ها

6.ارزیابی کلیدواژه
Content Optimization How Search Engines and People View Web Pages

بهینه سازی محتوا چگونه موتورهای جستجو و مردم را مجبور به تماشای صفحات وب میکنند

1.درک بهینه سازی محتوا

2.بهینه سازی ساختار سایت

3.شناخت انواع محتوا

4.بهینهسازیعناصرصفحهمتنی

5.بهینه سازی عناصر غیرمتنی یک صفحه

6.آنالیز کیفیت محتوا

7.بررسی مزایای محتوای تولید شده توسط کاربر
Content Optimization Technical SEO

تکنیک های بهینه سازی محتوا

1.تفسیر کدهای سایت

2.درک چگونگی شناسایی محتوای جدید توسط موتورهای جستجو

3.کار با آدرس های استاندارد و تغییر مسیر ها

4.استفاده از میکروفرمتها

5.کار با عوامل سرور

6.استفاده از گوگل وبمستر

7.استفاده از بینگ وبمستر
Long-Term Content Planning

برنامه ریزی بلندمدت برای محتوا

1.بررسی استراتژی محتوا بلندمدت

2.برنامه ریزی استراتژی محتوای موفق و اجتناب از اشتباهات رایج

3.تعریف مخاطبان ، موضوعات ،سبک و..

4.درک انواع مختلف محتوا

5.دریافت ایده ها برای محتوا

6.کار با تقویم ویراستاری

7.ارتقا محتوای شما با رسانه های اجتماعی

8.اندازه گیری عملکرد محتوا
Link-Building Strategies

استراتژی لینک بیلدینگ(ساخت لینک)

1.درک اهمیت لینک ها

2.ساخت لینک های داخلی

3.ساخت لینک های خارجی

4.پیدا کردن فرصت های لینک سازی

5.اجرای استراتژی ساخت لینک
Measuring SEO Effectiveness

اندازه گیری اثربخشی سئو

1.اندازه گیری کارایی سئو

2.آنالیز کلیدواژه ها

3.آنالیز لینک ها

4.تجزیه و تحلیل تاثیر رسانه های اجتماعی
SEO for Ecommerce

سئو در تجارت الکترونیک

1.درک سئو و تجارت الکترونیک

2.کار با سینتکس های اچ تی ام ال

3.اجزای فنی تجارت الکترونیک

4.بررسی معماری اطلاعات تجارت الکترونیک

5.تولید محتوای تجارت الکترونیک

6.استفاده از لینک سازی و رسانه های اجتماعی برای تجارت الکترونیک

7.تطبیق وب سایت های تجارت الکترونیک برای مخاطبان بین المللی
Local Search

جستجوی محلی

1.درک جستجوی محلی

2.درک گوگل محلی

3.راه اندازی و بهینه سازی Google Local

4.گرفتن اطلاعات بیشتر

5.گرفتن بررسیهای بیشتر برای کسب و کار شما

6.بهینه سازی وبسایت خود برای جستجوی محلی

7.آینده جستجوی محلی
International SEO

سئو بین المللی

1.درک جنبه های فرهنگی سئو بین المللی

2.تکنیک های بهینه سازی محتوا برای مخاطبان بین المللی

3.بهینه سازی محتوای ترجمه شده ومحلی شده

4.لینکسازی برای مخاطب بین المللی

5.تجزیه و تحلیل و اندازه گیری کمپین سئو بین المللی

6.اجتناب از مشکلات سئو بین المللی
Conclusion

نتیجه گیری

1.تعیین گام های بعدی شما

2.سئو:بررسی دقیق استراتژی کلیدواژه گذاری(SEO Keyword Strategy Depth)

کلیدواژه‌ها بنیاد اقدمات بازاریابی آنلاین می‌باشند و در این دوره مت بیلی (Matt Bailey) بهترین ساختارهای بهینه سازی موتور جستجو و برنامه ریزی‌های تبلیغاتی-کلیکی را به شما نشان می‌دهد. با کمک او می‌توانید منابع مختلف کلیدواژه‌ها را پیدا کرده و با تحقیق و ابزارهایی همچون Raven، Moz، SEMrush و Wordtracker لیست کلیدواژه‌ای خودتان را بسازید. او چگونگی فیلتر و تفسیر کردن داده‌های کلیدواژه‌ای، ملاحظه‌ی ارقام، درک بهتر اهداف جستجوگران، چگونگی توسعه استراتژی آگاهانه و پیاده سازی کلیدواژه‌ها در سایت برای رسیدن به حداکثر جستجوپذیری را نشانتان می‌دهد. مت همچنین در این دوره به بررسی مفاهیم کلیدواژه‌ا‌ی کمپین‌های Google AdWords، ارزیابی نتایج سئو شما و اقدامات AdWords می‌پردازد. مباحث موجود عبارتند از: • درک چگونگی کار کلیدواژه‌ها • استفاده از کلیدواژه‌‌های بلند دنباله، الگو‌های عبارت و عبارت‌های جمع • سازمان بندی داده‌های کلیدواژه‌ای با صفحه گسترده کلیدواژه • تفسیر داده‌ها و پیدا کردن نیت جستجوگر • ارزیابی رقابت کلیدواژه‌ای و ارقام کلیدواژه‌ای • اعمال کلیدواژه‌ها بر وب سایت برای حداکثر جستجو پذیری • ساخت تبلیغات‌های PPC موثر مبتنی بر کلیدواژه • درک استراتژی‌های پیشنهاد‌ دهی PPC برای اجتناب از خطاهای پر هزینه • ارزیابی نتایج برای اولویت‌بندی اقدامات بازاریابی


سرفصل های این آموزش :

Introduction

معرفی

1.خوش آمدگویی
Mine the Rich Resources of Keywords

منابع کلمات کلیدی

1.کلمات کلیدی چیست

2.پیامدهای کلمات کلیدی

3.چگونه میتوانیم ازکلمات کلیدی استفاده کنیم

4.پیدا کردن منابع تحقیق کلمات کلیدی

5.مشاهده و بررسی کلمه کلیدی

6.به طور موثر اطلاعات کلمات کلیدی را بخوانید
Managing Keyword Data for Maximum Insights

مدیریت اطلاعات کلمات کلیدی

1.ایجاد یک صفحه گسترده کلمات کلیدی

2.پیداکردن کلمات کلیدی اولیه

3.استفاده از دنباله طولانی تر

4.پیداکردن الگوها

5.مرتب سازی براساس پیشوند و پسوند

6.جستجو برای مترادف

7.برنامه برای حالت جمع

8.صفحه گسترده کلیدواژه ها را توسعه دهید
Find Searcher Intent from Keyword Searches

یافتن هدف جستجوگر از جستجوی کلمات کلیدی

1.پیداکردن قصد جستجوگر

2.اندازه گیری تاثیر برند

3.جستجو الگوهای تقاضا

4.تشخیص جستجوگر درست

5.ارزیابی داده های رقابتی

6.اندازه گیری میزان رقابت کلیدواژه ها

7.اندازه گیری محیط رقابت
Adding Three-Dimensional Keyword Data

اضافه کردن اطلاعات کلیدی سه بعدی

1.تقاضای کلمات کلیدی و روند کلمات کلیدی

2.ابزار برای یافتن روند جستجوی کلمات کلیدی

3.مقایسه روند کلمات کلیدی

4.پرسش

5.تفسیر استراتژی

6.سازماندهی داده های کلمه کلیدی با اطلاعات اضافی شما
Using Keyword Management Tools

استفاده از ابزارهای مدیریت کلمات کلیدی

1.معرفی نرم افزارها و گزینه ها جستجوی کلمات کلیدی

2.ابزار Raven

3.وب سایت moz

4.وب سایت SEMrush

5.وب سایت Keyword Discovery
Apply Keywords to Your Website

اعمال کلمات کلیدی در وب سایت شما

1.با عنوان صفحه آشنا بشید

2.نحوه استفاده از عنوان صفحه را ببینید

3.گزینه های عنوان صفحه خود را ارزیابی کنید

4.درک ساختار صفحه

5.نحوه استفاده از ساختارهای صفحه به نفع شما

6.توجه خواننده خود را با ساختار صفحه بهتر حفظ کنید

7.استراتژیهای سازگاری ساختار،اسکن و عنکبوت

8.پیاده سازی کلمات کلیدی در کل مطلب

9.ادغام کلمات کلیدی در وبسایت شما

10.در نظر گرفتن ویژگی alt و ویژگی title

11.بررسی ناوبری خود در کلمات کلیدی

12.ناوبری خود را برای سودمند بودن و قابل درک بودن تست کنید
Apply Keywords to Your PPC Campaign

کلمات کلیدی را برای کمپین PPC خود اعمال کنید

1.ایجاد تبلیغات موثر

2.استراتژی های پیشنهاد قیمت مبتنی بر کلمات کلیدی را بیاموزید

3.تعادل کلمات کلیدی و نمره کیفیت

4.اجتناب از اشتباهات گزاف

5.تمرکز بر کلمات کلیدی منفی

6.ابعاد مکان، زمان بندی و ساختارهای کلمه را اضافه کنید

7.به طور مداوم کمپین خود را بهبود بخشید
Measure Your Results

اندازه گیری نتایج

1.فریب رتبه بندی ها را نخورید

2.نتایج درست را محاسبه کنید

3.ایجاد ارزش

4.گسترش بخش کلمات کلیدی در آنالیز

5.ارزیابی صفحات فرود برای ارزش گذاری

6.عیب یابی میزان جستجو صفحه فرود

7.اولویت بندی بازاریابی
Conclusion

نتیجه گیری

1.مراحل بعدی

سئو

 

خرید آنلاین(دانلود محصول)

 

قیمت :47 هزار تومان

 

 

3.سئو: شرح کامل جزئیات ساخت لینک (SEO Link Building Depth)

بهینه سازی موتور جستجو دو جنبه‌ی مختلف دارد: بهینه سازی روی صفحه و خارج از صفحه. بهینه سازی خارج از صفحه به معنای دریافت لینک‌های اشاره کننده به سایتتان از وب سایت‌های دیگر است که موقعیت سایت شما در نتایج جستجو را بهبود می‌بخشد. در این دوره نویسنده‌ پیتر کنت (Peter Kent) ساختمان لینک، چگونگی تاثیر گذاری آن‌ها بر رنکینگ و مشخصه‌های یک لینک بی نقص را شرح می‌دهد. در این دوره لینک گذاری تقابلی، لینک گذاری در مطبوعات، وبلاگ‌ها، مقالات و اهمیت استفاده از لینک‌های با کیفیت و سازگار با موتور جستجو بررسی می‌گردد. مباحث موجود عبارتند از: • درک نتایج Google PageRank (رنک صفحه گوگل) • تحلیل لینک‌ها • ساختن لینک‌های بومی و دایرکتوری • کار با سرویس‌های واحد سازی مقالات • توزیع لینک‌ها در شبکه‌های اجتماعی • خرید لینک: مزیت‌ها و معایت


سرفصل های این آموزش :

Introduction

معرفی

1.خوش آمدگویی

2.چگونه موتور جستجو دایرکتوری وب را از بین برد

3.تجزیه و تحلیل لینک چگونه باعث تغییر جستجو وب شد
Link Basics

مبانی لینک

1.بررسی آناتومی لینک

2.درک اینکه لینک ها برای سایت شما چه هستند

3.بررسی گوگل پیج رنک

4.نگاهی به پیج رنک در عمل

5.بررسی کلمات کلیدی و بمب های گوگل

6.لینک مناسب

7.مقابله با مشکلات لینک ها

8.آنالیز لینک ها
Building Links

لینک سازی

1.بررسی دو نوع لینک

2.نکاتی در مورد ساخت لینک

3.لینک گذاری فکر شده

4.کار باصفحات محلی و لینکهای دایرکتوری

5.لینک گذاری تقابلی

6.ایجاد گزارشهای مطبوعاتی

7.کار با مقالات منتشر شده در سایتهای دیگر

8.کار با وبلاگ نویسان

9.ایجاد طعمه لینک

10.بررسی لینکهای شبکه های اجتماعی

11.لینک های بیشتری بگیرید

12.کار با نرم افزار ساخت لینک

13.بررسی رویکرد جدید گوگل در مورد لینک در پنگوئن
The Link Game

بازی لینک

1.مزایا و معایب خرید لینک

2.نکاتی در مورد خرید لینک

3.پیدا کردن سرویس های لینک دهی

4.درک موضوع لینک دهی

5.سوالات مهم
Conclusion

نتیجه گیری

1.مراحل بعدی

4.تحلیل وب سایت برای بهبودی سئو(Analyzing Your Web Site to Improve SEO)

در این دوره متخصص بهینه سازی موتور جستجو، پیتر کنت (Peter Kent) به صورت گام به گام محتوا و نشانه گذاری‌های یک صفحه واقعی را برای ارتقای رنکینگ آن در نتایج موتور جستجو بررسی می‌نماید. این دوره به شما چگونگی تحلیل تک به تک مولفه‌ها از کلیدواژه‌ها گرفته تا کد را می‌آموزد و عوامل مهم برای بهبودی وضعیت نمایش در نتایج جستجوی گوگل، بینگ و یاهو را معرفی می‌کند. مباحث موجود عبارتند از: • درک اهمیت ایندکس کردن • استفاده از ابزار AdWord Keyword گوگل • کار با frameها، iframeها و popupها • کار با آدرس‌های سازگار با سئو • استفاده از متاتگ‌ها • پاک کردن زایدات کد منبع (Source Code) • ساخت لینک‌ها در سایت • کار با Google+ • بررسی محتوای صفحه • ساخت و ثبت نقشه‌ی سایت XML و HTML . گردآوری لینک‌ها از خارج سایت


سرفصل های این آموزش :

Introduction

معرفی

1.خوش آمدگویی

2.استفاده از ابزارهای این دوره
Getting to Know SEO

آشنایی با سئو

1.درک سئو

2.فراموش کردن سئو برای یک لحظه
Preparing to Optimize Your Site

آماده شدن برای بهینه سازی سایت شما

1.چرا ایندکس شدن سایت شما مهم است ؟

2.فکر کردن درمورد کلمات کلیدی

3.استفاده از ابزار کلید واژه گوگل ادوردز
Building the Optimization Foundation 

ایجاد یک بهینه سازی اساسی

1.اجزایی که به صفحه آسیب نمیزنند

2.کار با فریم ها ، آی فریم ها و پاپ آپ

3.کار با آدرس های مناسب سئو

4.ایجاد برچسب های عنوان

5.درک متاتگ ها

6.ساخت تگ های توصیف

7.نادیده گرفتن تگ های کلیدی

8.حذف کدهای اضافی

9.درک rich snippets
Working with Outward-Facing Components

کار با اجزای جلو و عقب سایت

1.بررسی محتوای صفحه

2.درک ناوبری سایت

3.ایجاد لینک در سایت

4.قراردادن اطلاعات مکان سایت

5.پاندا و پنگوئن گوگل
Coordinating with the Outside World

هماهنگی با دنیای بیرون

1.ساخت و ارئه نقشه های اچ تی ام ال و ایکس ام ال

2.پیگیری لینکهای خارجی سایت

3.ثبت سایت در نقشه

4.کار با گوگل پلاس
Conclusion

نتیجه گیری

1.مراحل بعدی

5.مبانی سئو ویدئویی (Video SEO Basics)

چطور وقتی گوگل نمی‌تواند محتوای ویدئو‌ها را بررسی کند باید مخاطبین را جذب آن کرد؟ متخصص سئو، یان لوری (Ian Lurie) چگونگی بهینه سازی لیست‌ ویدئوهای YouTube و دیگر هاست‌های ویدئویی برای موتور جستجو و رسیدن به اهداف تجاری با آن‌ها را برایتان توضیح می‌دهد. این دوره بررسی بر سئو ویدئویی، عوامل تاثیر گذار بر رنکینگ ویدئو، متاداده‌های مهم مانند کلیدواژه‌ها و تگ‌‌ها، تبلیغ ویدئو بر شبکه اجتماعی و ساخت صفحه فرود ویدئویی انجام داده است. مباحث موجود عبارتند از: • سئو ویدئویی چیست؟ • رد کردن افسانه‌ی مرتبط با رنکینگ ویدئو • انتخاب سرویس میزبانی ویدئو • تحقیق کردن بر مباحث و کلیدواژه‌ها • انتخاب عنوان و توضیحات مناسب • دریافت نظرات و امتیازهای کاربران • استفاده از شبکه اجتماعی برای تبلیغ ویدئو • ساخت یک لیست پخش بهینه سازی شده • تحلیل پیشرفت کار


سرفصل های این آموزش :

Introduction

معرفی

1.خوش آمدگویی
Introducing Video SEO

معرفی سئو ویدئو ها

1.درک سئو ویدئو

2.بررسی رتبه بندی ویدئو

3.افسانه های افزایش رتبه ویدئوها

4.انتخاب سرویس میزبانی ویدئو
Researching Topics and Keywords

بررسی درباره موضوعات و کلیدواژه ها

1.انتخاب موضوع ویدئو شما

2.انتخاب عبارات و مفاهیم برای برجسته کردن ویدئو

3.انتخاب برچسبها
Optimizing Video Ranking

بهینه سازی رتبه ویدئو

1.در مورد تعداد نمایش ویدئوها بیشتر بدانید

2.انتخاب عناوین و توضیحات مناسب

3.انتخاب نمایش کامل ویدئو یا نمایش نسبی

4.نظرات و امتیازات بینندگان

5.ایجاد متن ،زیرنویس و ترانسکریپت برای ویدئو

6.قرار دادن ویدئو در سایت
Improving Your Visibility

بهبود تعداد نمایش شما

1.استفاده از شبکه های اجتماعی

2.ایجاد یه نقشه سایت ویدئویی

3.ایجاد یک لیست پخش بهینه شده

4.ایجاد یک کانال بهینه سازی شده

5.تجزیه و تحلیل موفقیت خود را با آمار یوتیوب

6.مراحل بعدی

 

 

خرید آنلاین(دانلود محصول)

 

قیمت :47 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *